דרעי מאיים לתבוע את העיתונאי בן כספית: "הוצאת דיבה"

    איתי גדסי No Comments on דרעי מאיים לתבוע את העיתונאי בן כספית: "הוצאת דיבה"

    במכתב ששלח עורך דינו של דרעי לעיתונאי בן כספית, הוא מאיים לתבוע אותו בשל הדברים שכתב על דרעי "עבריין מורשע שדמם של 45 נספי אסון מירון מרוח על ידיו". בומבך: "הוצאת דיבה רעה וקשה על מרשי"

    צילום: יונתן זינדל - פלאש 90, פלאש 90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ש"ס, ח"כ אריה דרעי שלח היום (ראשון) באמצעות עו"ד אילן בומבך, מכתב התראה טרם נקיטת הליכים משפטיים לעיתונאי בן כספית, בעקבות דברים שכתב כספית בטורו ב'מעריב' ובו האשים את ח"כ דרעי, כי "דמם של 45 נספי אסון מירון מרוח על ידיו". וכינה אותו "עבריין מורשע".

    "בחרת לעשות שימוש במינוח "עבריין מורשע", אף שמרשי ריצה את עונשו כבר לפני כמעט 20 שנים ושב מאז לחיים הפוליטיים בישראל, בהתאם ובכפוף לכל דין", כתב בומבך. "לכן, שימוש במינוח זה בהקשר ההתבטאות הנוראה והמזוויעה שלך שתידון להלן, מלמד על כוונה יתרה לפגוע במרשי ולבטח על חוסר תום לב בבואך "לשפוט" באופן פסול ונקלה את "מעשיו", כביכול, של מרשי בהקשר של אסון מירון".

    "יותר מכך, לפי חוק המרשם הפלילי ותקנת השבים, כבר בחודש מרץ 2016 נמחקה אותה ההרשעה ובהתאם לאותו חוק נחשב מרשי "לענין כל דין כאילו לא הורשע". ועל כן, ציון המילים "עבריין מורשע" הינו פסול במיוחד", הוסיף עורך דינו של דרעי.

    "במילותיך "דרעי, עבריין מורשע שדמם של 45 נספי אסון מירון מרוח על ידיו", אתה הוצאת דיבה רעה וקשה על מרשי; ביקשת לפגוע בו באופן ברור בכך שהדבקת לו פשע גדול שאין מילים לתארו. בכך לא רק שהלבנת את פניו, אלא גם "שפטת" אותו, אף שידוע לך כי בימים אלה דנה בעניין ועדת חקירה ממלכתית ששומעת עדים מעדים שונים והיא אמורה להכריע בדבר אחריותו של שר זה או אחר; פקיד זה או אחר וכיו"ב".

    "במילותיך אלה, התערבת בגסות ובהירות בהליך משפטי תלוי ועומד, מתוך כוונה ברורה להשפיע שלא כדין על ועדת החקירה. מי אתה שתשפוט את מרשי? איך ידך לא רעדה טרם שכינית את מרשי שופך דמם של 45 נספים קדושים אלה?", האשים בומבך.

    עוד כתב: "חומרה יתרה נודעת לעובדה שכתבת "עובדה" זו, מבלי לבקש את תגובת מרשי להאשמה מזוויעה זו. אילו היית נוהג בהגינות ומברר את העובדות לאשורן וטרם פרסומן (וממילא זו חובתך העיתונאית, ללא קשר למרשי), היית למד לדעת כי אין למרשי כל אשמה בעניין זה והרשעתו הישירה והבלתי מעורערת על ידך באסון מירון, הינה אקט שקרי המנוגד למציאות כהווייתה. עניין זה עוד יתברר אי"ה בחודשים הקרובים".

    עו"ד בומבך הציע לכספית להגיע לפרשה בכך שיפרסם התנצלות בכתב וישלם פיצויים שיסוכמו בין הצדדים. הוא הבהיר כי אם כספית לא יצור עימו קשר, הוא יגיש נגדו תביעת דיבה.

    מטעמו של בן כספית טרם נמסרה תגובה



    0 תגובות